Cum am trecut de la offline la online în EUCOM
Un approach pozitiv și îndreptat către utilitate, finalitate și productivitate, dar și dorința de a găsi cele mai bune soluții ajută cel mai mult în contextul pandemiei. În acest fel, sesiunile noastre de e-learning devin experiențe de învățare complete, realizate cu profesionalism, dedicare și implicare.
Trecerea de la offline la online
În Eucom, o bună parte din cursuri se desfășurau deja online, cu mult înaintea instituirii acestei situații de urgență, trainerii noștri având astfel privilegiul unei adaptări line a cursurilor. Mai mult decât atât, 95% din activitatea noastră s-a mutat online în mai puțin de o săptămână, ceea ce înseamnă că shiftul s-a realizat eficient și natural. Acest lucru nu poate decât să ne bucure, pentru că noi credem că cea mai bună cale de a face față stresului generat de schimbările în rutina noastră zilnică este aceea de a ne adapta rapid și de a lua ce e mai bun din această experiență.
Noi avem un apetit aparte pentru tot ce înseamnă nou, iar digitalizarea este o adevărată oportunitate de a fi în ton cu cele mai noi tendințe în una din zonele noastre de interes, e-learningul. Alături de cursanții noștri, considerăm că tehnologia oferă șansa de a învăța în propriul ritm, indiferent de oră sau loc. Fiind disponibilă oricând, ea ajută la asimilarea rapidă a cunoștințelor și monitorizarea în timp real a progresului.
Învățarea este un proces continuu
Credem cu tărie că #LearningMustGoOn, indiferent de circumstanțe. Învățăm cum să învățăm cel mai bine, iar asta ne ajută să îi inspirăm și pe cursanții noștri să facă asemenea și să se automotiveze în experiențele lor de învățare. În acest sens, am realizat că, înainte de toate, spațiile digitale de învățare trebuie să fie folosite pentru a învăța împreună, traineri și cursanți deopotrivă.
Știm cu toții că învățarea se face pe două nivele: cognitiv și socio-emoțional. Așa cum învățarea cognitivă ne ajută să ne descurcăm în lumea naturală, învățarea socio-emoțională ne îndreaptă către lumea socială. De aceea, nu trebuie să ne concentrăm numai pe obținerea corectă a învățării cognitive, ci și asupra învățării socio-emoționale. Prin urmare, este absolut necesar să fim umani, empatici și să ne sprijinim reciproc în aceste momente pentru a atinge obiective schimbătoare în moduri inovatoare. Doar îmbinând aceste două abordări vom putea obține rezultate favorabile.
Tool-uri complete pentru o învățare eficientă
La Eucom, suntem în permanentă în căutarea celor mai dinamice instrumente necesare unui learning dinamic și adaptat nevoilor tale. Fie că vorbim despre sistemul nostru de Agile Learning care ajută la eficientizarea învățării și monitorizarea progresului prin plierea pe nevoile cursanților, programul Accelerate Language Learning este ultima revelație marca Eucom. Acesta oferă acces în timp real la un portal de învățare electronică cu resurse actualizate zilnic, conținut de afaceri, tutoriale de speaking amestecate cu lecții individuale de 30 de minute cu un language trainer personal care monitorizează progresul pe platformă, alocand căi de instruire și alte materiale utile. Toate acestea pentru a accelera procesul de învățare prin speaking, concentrându-se în principal pe experiențe interactive de tipul jocurilor de rol, situații din viața reală sau discuții libere pe diverse teme.
Învățarea va fi fundamentul supraviețuirii noastre atât pentru organizații, cât și pentru persoanele care le alcătuiesc. Pe măsură ce lumea trece la munca online și toate companiile se luptă pentru a se reinventa, acestea trebuie să învețe ce tipuri de produse și servicii noi vor atrage consumatorii și să învețe cum să le creeze. Instrumentele noastre de învățare sunt construite așa încât să răspundă celor mai frecvente nevoi, dar și să încurajeze progresul și sentimentul de accomplishment în asimilarea cunoștințelor.
În concluzie, considerăm că acest context pandemic are și un puternic impact motivațional pentru noi, iar pentru asta suntem recunoscători, întrucât ne-a împins către idei noi și soluții revoluționare pentru îmbunătățirea experiențelor de învățare.