Cum arată viitorul în training lingvistic?
Din concluziile echipei noastre ca urmare a participării la evenimente internaționale
Urmărim să atingem zilnic cele mai înalte standarde în activitatea noastră, aşa că luna trecută am participat la Conferinţa Internaţională Eaquals din Riga, Letonia. Evenimentul de 3 zile a găzduit reprezentanţi ai unor organizaţii şi instituţii de top în domeniul învăţării limbilor străine care împărtăşesc aceeaşi viziune asupra excelenţei.
Cu ce ne-am întors? Cu certitudinea că modul de organizare a cursurilor noastre, metodele de predare și programele de training lingvistic pentru angajați se aliniază standardelor de calitate internaţionale dar și cu idei valoroase de dezvoltare a echipei şi a programelor dedicate companiilor.
Suntem convinși însă că, într-un context global în continuă schimbare, suntem cu toții provocați să evoluăm, să ne reinventăm. Cu acest gând am mers la ALTE 6th Conference, Bologna, forum internaţional de discuţie pe tema evaluării competențelor şi predării limbilor străine în diferite colţuri ale lumii.
Ce concluzii subliniem ca urmare a participării la conferințe?
Predarea trebuie să aibă loc într-un context ce ia în calcul varii aspecte: cultura din care face parte cursantul, backgroundul educațional, profilul și nevoile de comunicare ale cursantului. Apoi, una din cele mai importante idei, tehnologia, astăzi, este crucială în training, beneficiile fiind- învăţare continuă, abilităţi digitale şi competențe de comunicare, toate necesare în angajare, dezvoltare personală şi incluziune socială.
De altminteri, programele Eucom de training lingvistic includ componenta tehnologică: putem vorbi despre Online Courses / Virtual Classrooms, Blended Learning pe platforme online și multe alte programe personalizate în funcție de nevoile și obiectivele companiilor.
Citește mai multe despre Programele de Training Eucom.
Încheiem articolul cu certitudinea că, prin serviciile lingvistice livrate, ne îndeplinim obiectivul de a transforma procesele de dezvoltare și învățare, dar și recrutare și selecție din companii:
„Angajatul modern este nerăbdător. Atenţia lui este de cel mult 4 minute, de aceea vorbim des despre personalizarea programelor. Învăţarea colaborativă este în continuare cea mai apreciată, aşa că predarea se face în mod interactiv. Ce nu trebuie să ne scape? Experienţa! Noii angajaţi caută experienţe; experienţa de a fi angajatul unei companii, experienta culturală, experienţa de învăţare. Astăzi, inovăm din ce în ce mai mult. Şi tocmai de aceea nu numai angajaţii trebuie să înveţe să facă vechile sarcini în mod diferit, ci şi cei care îi instruiesc trebuie să se reinventeze permanent. Iar acest lucru, nouă, echipei Eucom, ne place!”
(Silviu Dragomir, Managing Partner Eucom)