Linguistic Assessment Specialist
Aplica- Job disponibil la nivel național
- Full time
- Mid - Level (2-5 ani) Senior - Level (> 5 ani)
- limba engleză la nivel C1
Fă cunoștință cu Eucom – cel mai mare furnizor de limbi străine pentru sectorul corporate din România!
Din 2002 și până în prezent, Eucom este supra-numit cu adevărat „Your bridge to the world” pentru orice companie care caută performanță la nivel global.
Misiunea noastră: să unim oameni și culturi, să comunice facil!
Actualul obiectiv: să sprijinim 1 milion de oameni să avanseze în carieră în următorii 10 ani!
Ce ne-a condus la succes până acum?
Abordăm tehnici moderne de evaluare, în vederea stabilirii în mod obiectiv a unui nivel de cunoaștere a limbii străine, care să le înlesnească candidaților noștri evoluția susținută în carieră.
Printre clienții noștri se numără nume precum OMV-Petrom, E.On, Scheneider Electric, Wipro, Societe Generale, Bayer, Michelin, Carrefour.
Pe cine căutăm?
În rolul de Linguistic Assessment Specialist ne dorim o persoană energică, care are capacitatea să dezvolte tipuri de teste adaptate pe nevoile clienților noștri corporate ” – Delia Dragomir, CEO & Co-founder Eucom
Cum vedem noi acest rol?
Linguistic Assessment Specialistul are experiență de minim 3 ani în domeniul lingvisticii sau al metodologiei de învățare a limbilor străine și cunoaște limba engleză la nivel C1.
Din rolul propus, viitorul nostru coleg va trebui să fie permanent la curent atât cu noile reglementări și tehnici inovative din domeniu, dar și cu tendințele pieței de evaluare lingvistică a adulților. În acest sens, Linguistic Assessment Specialistul va ține legătura cu instituțiile care reglementează activitatea și cu grupurile de interes, astfel încât să dezvolte și să îmbunătățească permanent portofoliul de produse, să vină cu propuneri inovative privind metode de lucru și eficientizare a proceselor. Îți va fi foarte ușor să faci toate astea, dacă ai abilități precum:
• capacitatea de analiză și de a înțelege imaginea de ansamblu, astfel încât să eficientizeze constant procesele, acționând la rădăcina problemei;
• capacitatea de a te folosi simultan de abilități precum gândire critică, analiză logică și creativitate;
• orientarea către îmbunătățire, de a fi permanent la curent cu dinamica și tendințele pieței;
• capacitatea de a identifica și dezvolta soluții adaptate nevoilor reale ale clienților.
Rolul de Linguistic Assessment Specialist are continuitate, ulterior, în implementarea noilor metode de lucru și tendințe ale pieței, în crearea produselor potrivite nevoilor fiecărui client în parte. Va face acest lucru, mergând către echipa de evaluatori cu produse eficiente de evaluare lingvistică, care respectă atât reglementările legale, cât și valorile EUCOM. În același timp, se asigură că atât clienții, cât și candidații rezonează cu acestea. Iar pentru asta, sunt necesare abilități precum:
• capacitatea de a transforma o strategie într-un plan practic de implementare;
• comunicare organizațională și interpersonală, ascultare activă, gestionarea conflictelor, organizare, prioritizare;
• proactivitate în dezvoltarea oamenilor prin intermediul cărora se realizează noile servicii/metodologii;
• capacitatea de a înțelege tipologia oamenilor din echipă și de a monitoriza modul individual de lucru și implicările acestuia în relația comercială cu clientul;
• capacitatea de a reuși să implementezi procese și metode de lucru, coroborând expertiza și nivelul de independență al membrilor echipei de evaluatori.
Daca nu te regăsești în acest rol, trimite acest email către o persoana pe care o consideri capabilă să intre în echipa noastră și dacă noi ajungem să o angajăm, după perioada de probă tu primești 200 de Euro premiu din partea noastră.
Valorile care ne susțin misiunea și ne conduc la succes:
Angajament – Ne luăm angajamentul de a veni cu noi metode de testare şi învățare, practice în viața de zi cu zi: cu focus pe rezultate!
Dezvoltare – De peste 20 ani, creăm metode şi tematici noi, analizăm, adaptăm, testăm şi suntem într-o cursă permanentă spre dezvoltare.
Parteneriat – Clienții sunt partenerii noștri. Împreună construim o experiență de învățare favorabilă nevoilor și cerințelor lor.
Excelență – Depășim așteptările clienților prin servicii de calitate superioară, procedee extrem de eficientizate și prin aspectul de aplicabilitate al testărilor şi al cursurilor.